Zakaj pristopiti celostno?

Mogoče se izraz Celostna kreativna rešitev sliši kompleksno, vendar označuje nekaj, kar naj bi bilo v znamki oz. podjetju samoumevno. Celostni pristop k predstavitvi svojih produktov ali storitev je ključen, da sporočamo zgodbo, vrednote, da gradimo svojo identiteto in zaupanje s ciljno skupino ter zagotavljamo dolgoročno uspešnost naših ciljev. 

Vizualna podoba ni sama sebi namen, ni samo lep in privlačen izgled – govori o vrednotah, filozofiji, o dodani vrednosti za ciljno skupino, o identiteti, na kateri gradimo zaupanje uporabnika

Kaj pomeni Celostna kreativna rešitev?

Mogoče je najbolje pomembnost celostnega kreativnega pristopa k oblikovanju vizualne podobe, ki poveže med seboj temeljne lastnosti znamke, razložiti kar na primeru. Zelo dober primer sem si izposodila od podjetja Zakladi d.o.o., kjer z ekipo strokovnjakov z različnih področij uspešno sledimo zgodbi in rastemo ter so z blagovno znamko Zakladi Slovenije zelo dober primer kompleksnosti vendar uspešnosti celostnega kreativnega pristopa.

Želimo odpreti trgovino, ki bo prodajala avtentične domače izdelke. Za uspešno zgodbo moramo zagotoviti, da se bodo vsi vidiki skladali. Temeljna vodila so avtentičnost, domačnost, kakovost. V strategijo razvoja tako vključimo:

  • celostno podobo (logotip, barve, simbole, …)  
  • izbor primernih in kakovostnih produktov
  • predstavitev in postavitev izdelkov (merchandising)
  • oprema in vizualna podoba trgovine, ki bo omogočala pozitivno nakupovalno izkušnjo v skladu z našo zgodbo
  • način prodaje, pristop in izgled zaposlenih
  • način posredovanja informacij in ponudbe kupcem
  •  ves promo in post-prodajni material (tiskovine, darila, ugodnosti)
 
To je le del elementov, ki morajo sovpadati, če želimo nastopiti celostno. Pomembno je, da so temeljne smernice dobro postavljene, da jim lahko skozi razvoj in rast sledimo. Še tako majhen element ne sme v zgodbi ostati nepomemben.
Zakladi Slovenije CGP