Ko ne veš kje, kako in zakaj se lotiti razvoja blagovne znamke in njene vizualne podobe

Ali pa potrebuješ samo usmeritev, idejo, mogoče brco v rit ali pa nasvet, kako naprej.

Odlična odskočna deska so vsekakor dobro postavljeni temelji, smernice in identiteta blagovne znamke. Tako lahko zastavimo strategijo, kako bomo svojo zgodbo predstavili in gradili.

V pogovorih z (bodočimi) podjetniki in naročniki sem opazila, da se pogosto vizualno podobo dojema samo kot ˝nekaj lepega˝ in se pojavlja veliko pomislekov:

  •  ah, zaradi tega ne bom nič več prodal
  • brezvezen strošek
  • je čisto ok, saj nam gre kar dobro
  • a ni dovolj samo en hiter logo?
  • kaj pa naj počnem potem z vizualno podobo?
  • veš kaj, pomembna je kakovost in ne izgled
 
Vse te pripombe in vprašanja so pogosta ter z njimi ni nič narobe – če le ne ostane pri njih!
svetovanje-vizualna podoba

Zakaj brezplačno?

Ker se mi zdi škoda, da ostaneš pri vprašanju, ko pa bi lahko samo s kratkim brainstormingom razjasnil zadeve in naredil korak (ali 5) naprej. 

Namen tega je, da razjasneva situacijo, odpraviva dvome, pogledava kaj je smiselno in kaj ne. Ker imam znanje in izkušnje s področja brandinga, razvoja blagovnih znamk, vizualne podobe in oblikovanja, ti lahko z odgovori pomagam na poti do uspešne blagovne znamke! 

Ker je del mojega poslanstva tudi ozaveščanje, izobraževanje in širjenje o pomembnosti blagovne znamke kot celote z vsemi detajli, ki jo naredijo unikatno, drugačno, iskreno, uspešno, dolgoživo in #outofthebox!

Zato sem se odločila, da bom enkrat mesečno odgovarjala na vprašanja, pomisleke in zagate, zaradi katerih ne veš, kako, kje in zakaj se lotiti vizualne podobe. 

Prijavi se, če se sprašuješ:

  •  kaj sploh pomeni ˝vizualna identiteta in podoba˝
  • kaj obsega
  • kako jo uporabljati
  • zakaj jo tvoja blagovna znamka/podjetje potrebuje
  • kakšno dodano vrednost ustvarja
  • kaj bom z njo pridobil
  • kaj je branding
  • kaj se zgodi, če se na to požvižgam (razen tega, da lahko ob žvižganju še malo zaplešeš 😀 )
branding-vizualna podoba

Vabim te, da se prijaviš s svojo idejo, vprašanjem ali pomislekom – enkrat na mesec bo odprta prijava – takrat izkoristi priložnost, da predebatirava in brainstormava, zakaj si tvoja blagovna znamka zasluži, da jo učinkovito predstaviš!

Izmed prijavljenih v tekočem mesecu bom izbrala tri, s katerimi se bomo srečali na polurnem brezplačnem Zoomanju. Ostalim pa vsekakor odgovorim z nasvetom, usmeritvijo, predlogom, na nekatera vprašanja bom odgovarjala tudi v live videu.

Spremljaj dogajanje na mojem FB in INSTAGRAM profilu, da ne zamudiš prijave! Rok za prijavo bo omejen.

Trenutni rok za oddajo je do 16.5.2021 za mesec maj!

Prijavo oddaš tukaj:

Z uporabo in pošiljanjem tega obrazca se strinjam s hranjenjem in uporabo podatkov, ki sem jih vpisal v obrazec.