nacrtovalnik-kreiranja-vsebine-kajakreativa2

Konstantna prisotnost na trgu in komunikacija s ciljno skupino je must-have. Še posebej v časih, ko je manj možnosti za fizični stik in komunikacijo. Vsebina, ki jo komuniciramo, mora na učinkovit način ciljni skupini sporočiti, zakaj jaz/ moje podjetje/ moja blagovna znamka. 

Ta vsebina ne pomeni samo blog zapis na spletni strani. Sploh ne! Vsebina je vse, s čimer se predstavljamo kot podjetje in blagovna znamka. To so:

  • objave na socialnih omrežjih,
  • oglasi,
  • emaili,
  • spletna stran,
  • ponudbe,
  • obvestila,
  • razne akcije in promocije,
  • sestanki,
  • embalaža, …
vsebina-komunikacija-kajakreativa

Še to – najprej moraš vedeti, zakaj sploh komuniciraš – verjetno se želiš s svojim podjetjem/ blagovno znamko predstaviti na trgu kot ekspert, ponuditi svoje produkte in storitve, jih predstaviti kot učinkovite rešitve, graditi zaupanje (potencialnih) strank, kredibilnost, biti unikaten in uspešen na tvojem področju.

Odgovori si na ta 4 vprašanja, da bo tvoja vsebina učinkovito govorila tisto, kar bi želel svoji ciljni skupini povedati sam!

1. Koga nagovarjaš, s kom komuniciraš? Kdo je tvoja idelna stranka? Kdo želiš, da te opazi in sliši?

2. Kako rešuješ ˝problem˝ svoji stranki? Kakšna je njena situacija pred in po sodelovanju s teboj? Zakaj prav ti?

3. Kakšen je stil in ton tvoje komunikacije? 

4. Kaj te dela takšnega, kot si? Zakaj si unikaten?

Malo se poglobimo v ta vprašanja, da boš videl, zakaj so pomembna in boš lažje našel odgovore.

1. Koga nagovarjaš, s kom komuniciraš?

Vaja definiranja idealne stranke ni samo za okras 🙂 Narediti jo moraš takoj na začetku, ko postavljaš svoje podjetje/ blagovno znamko, ko razvijaš produkte in storitve. Vsekakor jo naredi tudi kdaj vmes. Le tako boš lahko zadovoljil realne potrebe in želje uporabnika in bo le-ta lahko prepoznal potrebo. 

Prav tako je tudi pri vsaki nadaljni komunikaciji bistveno, da poznaš svojo idealno stranko, da jo bodo tvoja sporočila dosegla in na pravilen način nagovorila.

Sprašuj, raziskuj, opazuj. Informacije, ki jih dobiš, uporabi – pri kreiranju rešitev, predstavitvi, izražanju, snovanju vsebine. Nauči se, kaj potrebujejo, iščejo in kako lahko to zagotoviš ter ponudiš.

2. Kako rešuješ ˝problem˝ svoji stranki?

Najprej – zavedati se moraš, kaj je problem, ki ga želiš rešiti in ne, kaj se tebi zdi, da bi lahko bil 🙂 ! Na tej točki prosim, upoštevaj nasvet, ki velja za vsa področja – ne sklepaj, ampak preveri in se prepričaj!

Torej, problem si definiral – kako ga rešuješ? Na kakšen način boš predstavil rešitev, da jo bo uporabnik prepoznal kot pravilno odločitev zanj? Kako izgleda točka A, na kateri se uporabnik nahaja s problemom, kakšna je pot in na koncu točka B, ki je rešitev?

Če recimo prodajaš naravno kozmetiko – kako se potencialni uporabnik počuti, kaj mu povroča težave, preden bo uporabil tvojo kozmetiko? Ima težave s suho kožo, neukrotljive lase? In potem – kako se bo njegovo počutje izboljšalo, kje se bodo pokazale prednosti, kaj bo s tem pridobil? Zakaj bo tvoja krema učinkovito navlažila suho kožo, kako bo serum vplival na lase in jih naredil sijoče? 

3. in 4. Na kakšen način boš s ciljno skupino komuniciral in jim sporočil, kaj in zakaj si?

Poznavanje odnosa, ki ga boš gradil s svojimi (potencialnimi) strankami, je bistvenega pomena za uspešnost ter dolgoživost tvojega podjetja in blagovne znamke. Ne moreš biti nekaj, kar nisi in pričakovati, da te bodo kot takšnega prepoznali. Ljudje ˝kupujemo˝ od tistih, s katerimi se povežemo, začutimo, ki so nam všeč in imamo z njimi skupne točke. S komer se lahko povežemo z našimi vrednotami in prepričanji.

Komuniciranje tvoje zgodbe, prepričanj in vrednosti bo pomagalo, da se ljudje povežejo s teboj (naj te ne moti, ko rečem s teboj – s tem mislim tudi tvoje podjetje in blagovno znamko) in te prepoznajo kot nekoga  vrednega zaupanja, ki jih razume in posledično rešuje njihove ˝probleme˝. Tako gradiš kredibilnost, prepoznavnost, zaupanje.

Drugi spekter komunikacije je stopničko višje – zbuditi moraš radovednost, zanimanje, vprašanja – pozvati k interakciji. Prepričati svojo ciljno skupino, da si vreden, da te poslušajo, ti sledijo, se odzivajo na tvojo vsebino. Na tak način jim boš lahko predal vsa sporočila, ki so potrebna, da se odločijo za tvojo rešitev.

Ne nazadnje, želiš svoji ciljni stranki rešiti problem in to rešitev prodati. Komunikacija, ki prodaja, je izjemno odvisna od vsakega detajla iz načina komuniciranja in vsebine, ki si jo do takrat sporočal. Nekomu, ki ti zaradi tega zaupa, lahko še dodatno olajšaš odločitev z različnimi dokazi, zakaj in kako so zadovoljni tisti, ki so se tvoje rešitve že poslužili.

Ne misli, da je potem tvoje prizadevanje zaključeno 🙂 Ko ti nekdo izkaže zaupanje in kupi tvojo ˝zadevo˝, ga moraš prav tako lepo obravnavati kot tistega, ki je pravkar slišal zate in ne ve, ali bi sploh še kdaj želel!

Ko si na ta vprašanja odgovoriš pa žal še ni vse narejeno. Kreiranje vsebine zahteva čas, dobro pripravo in načrtovanje. V ta namen sem ti pripravila enostaven vsebinski načrtovalnik, ki te bo vodil skozi vse točke, ki so potrebne da svojo vsebino učinkovito načrtuješ, pripraviš ter deliš s širnim svetom 🙂

Let´s do this!

#kreiramovelikezgodbe

P.S. Ne pozabi, da mora tako vsebina kot tudi vizualna podoba sovpadati s tvojim podjetjem in blagovno znamko! Poskrbi, da bo vsebina predana v skladu s tvojo vizualno identiteto in podobo!

.