kaja

Kaja Bučar, oblikovalka

Živim oblikovanje. Mogoče se sliši sanjavo in v oblakih. V resnici pa je oblikovanje (pod)zavestno prepleteno v moj vsak dan – ne samo, ko razvijam novo podobo znamke ali oblikujem embalažo za čokoladne tablice, temveč tudi ko raziskujem nove recepte in sestavine v kuhinji, ko potujem in opazujem druge kulture ter mesta, ko se s palicami odpravim v hribe in ugotavljam, kaj bi za boljšo uporabo spremenila – in pogosto sem kar sama sebi naročnik – ko ob različnih situacijah dobim idejo in jo moram hitro preizkusit, pa čeprav je to samo logo in embalaža za sushi za moje prve rolice, ki jih nisem uspela pojesti po končanem tečaju izdelave sushija 🙂 

Moja strast je prav raznolikost, ki je v življenju in oblikovanju neizogibna – lotim se je z navdušenjem, kreativnostjo in radovednostjo. 

Me želiš bolje spoznati?

Znanja, veščin in izkušenj ni nikoli dovolj

V oblikovanju je težko postaviti mejo področjem – vsaka znamka, projekt, izdelek imajo povezave na toliko različnih strani, ki jih je potrebno spoznati in vključiti v proces. Prav to je moj navdih – povezati različne točke v eno in iz nje ustvariti željen rezultat. To sposobnost širine, raziskovanja in razumevanja sem dodatno utrdila med študijem industrijskega oblikovanja – z različnimi projekti in oblikovanjem izdelkov smo morali spoznati od barv, likovnih elementov, grafike, ergonomije, psihologije in vse do strojništva, materialov, kemije, modeliranja, … Se vživeti v različne situacije, jih raziskati, nabrati mnogo novih znanj in poiskati kreativne rešitve.

Oblikovanje = vsebina

Moj način dela temelji na postavitvi trdnih temeljev, zasnovi koncepta in idej za vsak projekt, ki se ga lotim – četudi je to logotip, flyer ali celotna vizualna podoba novega podjetja. To je pot do uspešnega in dobrega rezultata, ki bo dolgoročno opravljal svojo nalogo, kar je še ena komponenta, ki je prisotna ves čas procesa – dolgoročnost – hitra, poceni rešitev je mogoče simpatična na kratki rok, ker pa želim s strankami graditi trdne ter uspešne blagovne znamke in podjetja, se skupaj lotimo projekta kompleksno, z jasnimi cilji in zarisano potjo do rešitve. 

Prav tako pa sledim tudi sistemu dela Od ideje do rezultata – celoten proces in vsi koraki, ki so potrebni, da se ideja, želja in potreba izkaže v končni obliki.  

Grafično, produktno in spletno oblikovanje

Razvoj produktov in vizualne podobe blagovnih znamk

Kreativne rešitve oblikovanja

Grafično oblikovanje
Produktno oblikovanje
Razvoj vizualne podobe in ostalih elementov znamke
  • Projektno delo z različnimi naročniki – oblikovanje CGP, logotipov, tiskovin, spletnih strani
  • Mizarstvo Kos – razvoj idejnih zasnov za vrtno pohištvo – modularno vrtno pohištvo, letna kuhinja, FITrain zunanja fitnes naprava
  • Savne Štrus, Funtrade, ErbeLiving – skrb za vizualno podobo blagovnih znamk, oblikovanje CGP, tiskovin, digitalnih vsebin in vodenje oglaševanja ter soc. omrežij
  •  MYEQUA team – sodelovanje na projektu GoatStory
  • Zakladi d.o.o. – oblikovanje in marketing za znamke Zakladi Slovenije, Market by the lake, Dragon house – popolna grafična oprema trgovin in gostinskih lokalov, CGP, tiskovine, spletna stran, oblikovanje embalaž za personalizirane izdelke, kreativne rešitve za označevanje in prodajo izdelkov