Imaš idejo in želiš razviti svojo znamko ali produkt?

Ali pa si želiš svojo znamko, storitev, izdelek le nadgraditi, osvežiti? 

Seveda želimo snovati znamko, ki bo individualna in unikatna, ki bo jasno sporočala svojo filozofijo, bo izstopala iz množice med seboj enakih in dosegla svojo ciljno skupino, kajne?

Naj gre za znamko, produkt ali storitev, princip je enak. Dobro zastavljen načrt in strategija sta začetek uspešne, dolgoročne zgodbe. Čeprav se sliši zelo poslovno, tudi dobro oblikovanje sloni na teh načelih. 

+ del dobrega poslovnega načrta in strategije bi morala biti tudi celostna vizualna podoba znamke!

Verjamem, da takšen način dela vodi do odličnih rezultatov, saj ideje, koncept in vsi koraki razvoja temeljijo na individualno zastavljenih ciljih in smernicah. 

Da se ˝gremo˝ razvoj, ne pomeni, da mora za tem stati velika korporacija, ki bo na trg lansirala močno, globalno znamko.

Zagovarjam, da se na takšen način lotimo oblikovanja vsakega projekta – najsi bo to redesign logotipa, oblikovanje embalaže za že obstoječo znamko, mogoče promocijsko darilo za stranke in partnerje, lahko pa je to kompletna celostna podoba novega podjetja ali nek inovativen izdelek. Seveda celoten proces prilagodimo potrebam projekta.

1-icon

Razumevanje filozofije, želja in zgodbe stranke

Kreativno viharjenje

Definiranje temeljev, ciljev in poti razvoja – briefing

2-icon

Kreativno iskanje rešitve na podlagi biefinga

Razvoj in oblikovanje več predlog

Vmesni sestanki in debate ter usklajevanje

3-icon

Izbira končne rešitve ter finaliziranje

Izdelava materialov

delish-kavarna-moodboard

Pomembno je, da razvoja, ne vzamemo togo – lahko bi rekli, da so znamke živa bitja, ki se razvijajo, včasih uberejo drugo smer, rastejo in se prilagajajo zunanjim dejavnikom. Tako se jih moramo lotiti – in tukaj je tudi oblikovanje eden močnih orodij, ki pomaga to živost izražati in predstaviti zunanjemu svetu.