Kreativno oblikovanje je pot do uspešnih rešitev
Oblikovanje je ena izmed ključnih komponent, ki ustvarjajo vez med podjetjem, izdelkom ali storitvijo ter kupcem oz. uporabnikom na drugi strani. Govori zgodbo, sporoča vrednote, gradi zaupanje in pozicionira. Kakšen bo uspeh znamke, je v veliki meri odvisen od tega, kako dobro je znamka zasnovana in predstavljena.
Kdaj potrebuješ oblikovanje?
- želiš svoje podjetje, produkt ali storitev učinkovito predstaviti v tiskanih medijih in na spletu
- odpiraš ali renoviraš trgovino, lokal, restavracijo in želiš v skladu znamke prepričati svoje stranke o kakovosti ponudbe
- želiš svoj produkt odeti v profesionalno embalažo, ki govori zgodbo produkta
- tvoja blagovna znamka potrebuje osvežitev, saj je razvoj vizualne podobe ostal v času, ko se je znamka rodila
- razvijaš novo blagovno znamko, produkt ali projekt, za katerega potrebuješ kreativno vizualno podobo, ki bo govorila sama zase in izstopala v poplavi povprečnih
- razvijaš nov produkt in želiš, da ga odlikujeta funkcija in oblika
Primerov in situacij je nešteto, skupen pa jim je cilj – vsekakor takrat, ko želiš svojo znamko ali podjetje uspešno voditi v prihodnost. Ko želiš, da govori svojo zgodbo. Da ima trdne temelje in močno podobo, ki bo izstopala iz množice enakih.
Grafično oblikovanje
Celostna grafična podoba, logotip, vse vrste tiskovin, digitalne vsebine in promo material, embalaža, spletne strani
Razvoj znamke in produkta
Od ideje do končnega produkta - naj si bo to vizualna podoba podjetja ali izdelka - kreativno in inovativno skozi vse faze do končne rešitve
Celostne kreativne rešitve
Za katero koli področje, produkt ali projekt - začne se pri najmanjšem elementu in nadaljuje do popolne celote, ki govori svojo zgodbo
Kako poteka moje delo?
Že od nekdaj out-of-the-box – ne glede na področje ali naravo dela, kot tudi ni omejeno na profesionalno ali zasebno rabo. Če smo zmožni pogledati in potipati izven meja, se nam odpre neskončno možnosti za nove, boljše, inovativne in kreativne rešitve. In tukaj je doma moj način razmišljanja in dela.
Velik poudarek dajem celostnem in širokem načinu iskanja rešitve, da se zanjo uporabi vsa sredstva in načine, se upošteva še tako nemogoče zamisli, čeprav lahko na začetku delujejo čisto mimo 🙂 pa vendar so ravno te razlog za nov korak, novo idejo, ki skozi razvoj pelje do prave.
Da pa se skupaj prebijemo do tiste prave rešitve, zagovarjam individualen pristop in celostno razumevanje znamke, osebe, podjetja ter vsega, česar se zgodba, ki jo oblikujemo, dotika. Ključen element je tudi dobra komunikacija – da lahko razumem želje, ideje in cilje, da predstavim ideje in rešitve, da se skozi cel proces usklajujemo in dopolnjujemo. To je izjemnega pomena za postavitev trdnih temeljev, na katerih bo stala naša rešitev in uspeh.
Prav tako pa sledim tudi sistemu dela Od ideje do rezultata – celoten proces in vsi koraki, ki so potrebni, da se ideja, želja in potreba izkaže v končni obliki.
Razumevanje filozofije, želja in zgodbe stranke
Kreativno viharjenje
Definiranje temeljev, ciljev in poti razvoja – briefing
Kreativno iskanje rešitve na podlagi biefinga
Razvoj in oblikovanje več predlog
Vmesni sestanki in debate ter usklajevanje
Izbira končne rešitve ter finaliziranje
Izdelava materialov
Zakaj verjamem, da je lahko najino sodelovanje uspešno?
- moje delo je moja strast – tako kot tvoje tebi
- imam širok nabor znanj in izkušenj z različnih področij oblikovanja, ki ga ves čas izpopolnjujem in širim
- vsakemu projektu se celostno in individualno posvetim
- številni zadovoljni naročniki in pozitivni feedbacki njihovih strank
- sodelujem z različnimi izvajalci in strokovnjaki, ki kakovostno dopolnjujejo izvedbo projekta
- spretnosti v 2D in 3D okolju, kar omogoča, da že v fazi razvoja ideje in rešitve preizkusimo v realnosti
- v procesu dela podpiram veliko komunikacije, da projekt teče usklajeno z obeh strani