Kaj obsega grafično oblikovanje?

Celostna grafična podoba – usklajeno delovanje vizualne podobe znamke – ponavadi se začne z oblikovanjem logotipa, ki postavi temelje znamki, s katerimi bomo sporočali zgodbo in vrednote znamke, hkrati pa določimo znamki slog, barve, stil ipd., kar se potem upošteva pri nadaljnjem oblikovanju. Sestavni elementi so

  • poslovna vizitka, dopisni list, račun, pisemska ovojnica, žigposlovne mape, katalogi, brošure, obrazci, pogodbe. Poleg spadajo tudi promocijske tiskovine, s katerimi podjetje nastopa v širši javnosti – oglasi, revije, plakati, flyerji, ponudbe, oznake, … En izmed najpomembnejših elementov je danes tudi spletna stran, ki služi kot poslovna vizitka na spletu

Pomembno je, da je celostna grafična podoba podjetja temeljito in premišljeno zgrajena, da podjetje na vsak možen način deluje enotno.

Ostale tiskovine – vabila, katalogi, ceniki, plakati, transparenti, nalepke, table, letaki, brošure, vrečke, …

Embalaža izdelka – poleg tega, da embalaža izdelek varuje in mu omogoča rokovanje, je ključnega pomena dejstvo, da embalaža izdelek prodaja – skozi embalažo mora kupec začutiti izdelek, njegovo zgodbo, smisel in karakteristike ter se prepričati, da je pravi zanj. Prav tako je tudi embalaža pomemben element znamke, ki mora skozi svojo podobo, materiale, obliko sporočati vse, kar želi znamka sporočiti kupcu. 

Spletna stran – oblikovanje spletne strani se nadaljuje iz dobro zasnovane celostne grafične podobe – je izjemno pomembna točka na spletu, kjer se znamka, podjetje ali izdelek predstavi in je mnogokrat prvi stik s kupcem

Digitalna vsebina – bannerji, fotografije, oglasi, ponudbe, E-knjige, dokumenti, … – vse, kar želimo sporočati in pokazati preko digitalnih kanalov

Pozor!

Zgoraj napisano je le okvir grafičnega oblikovanja. Vsak projekt, vsaka znamka, izdelek ali storitev obsega in potrebuje nekaj svojega, novega. In pomembno pravilo oblikovanja je – sky is the limit! Če imaš idejo o nečem, kar ni omenjeno zgoraj, ne pomeni, da ni izvedljivo. Prav zato je oblikovanje tako pomembno – je postopek, skozi katerega zgradiš svojo znamko, ponudbo, izdelek in ga opremiš z vsemi elementi, ki jih le-ta potrebuje za uspešno zgodbo!

Želiš svojo znamko predstaviti v najboljši podobi?